- "Dečki!"
I svi su se okrenuli prema ocu zbog prirođene radoznalosti, i svi su isto tako znali da se otac u tom trenutku obraćao isključivo dečkima.
U ovoj jednoj riječi, riječ "dečki" bismo mogli proglasiti tagom.
Tag je u biti riječ ili rjeđe kratka skupina riječi koja svojim značenjem upućuje na određenu skupinu.
Kada kliknemo na tag na računalu ( recimo na ovom blogu ) pojaviti će se sve objave koje imaju veze sa tom riječju ili sve objave koje je autor stavio pod tag/kategoriju odabrane riječi.
Zbog neke logike i navigacije koristimo poznata značenja za određene kategorije/tagove ali to nije pravilo.
Da je otac iz početka ove priče dečkima zvao cure i obratno, te ukoliko ciljana skupina ( u ovom slučaju njegova djeca ) znaju značenje tog taga, tada će odaziv biti ispravan.
Čemu služe tagovi?
Kad već postoje kategorije, čemu izmišljati tagove. Pa odgovor je jednostavan. Kategorija kategorizira, Npr, kategorije godišnjih doba su proljeće, ljeto , jesen i zima. U svakoj kategoriji možemo pisati i različite tematike- hrana, izlet, vremenska prognoza. Dakle članak o vremenskoj prognozi u ljetu imao bi tagove ljeto i vrijeme npr. Klikom na vrijeme i klikom na ljeto u svojoj tag skupini sadržavalo bi isti članak. To znači da možemo koristiti i više različitih tagova u kategoriji koja po svojoj prirodi mora biti unikatna.
Sami tagovi služe za navigaciju te za organizaciju. Imate li hrpu bilješki koje su tagirane , klikom na tag dobivate sve bilješke koje su vezane uz taj tag.
Uzmimo za primjer auto industriju. Tagovi mogu biti - audi, renault, mercedes, toyota, formula, servis, prodaja... Klik na audi izlistao bi sve audije i članke vezane uz audi itd itd.
Ja dugo nisam koristio tagove te mi se to vratilo na najgori mogući način. Korištenjem nekih usluga koje spremaju članke, nakupilo se toga preko nekoliko tisuća. E pa sad lijepo ti pronađi ono što tražiš...
Lekcija naučena. Treba mi 5 sekundi da nešto tagiram, a pronalazak kad se nešto traži je puno brži.
Tagovi će vam sačuvati i živce i vrijeme- stoga tagirajte...
0 komentari:
Objavi komentar