četvrtak, 5. rujna 2013.

Njegovanje posjetitelja

Bez obzira radi li se o posjetiteljima na vašoj stranici ili blogu, radi li se o novom zahtjevu za prijateljstvo ili like na vašu stranicu, plus na google plus, follower na twitteru, pin, link, share, uvijek se radi o osobi koja je odvojila vrijeme na vašem teritoriju da ostatku svijeta kaže da je impresionirana nečim što ste vi stvorili.

Možda ta osoba i nije baš klijent, možda nikad ni neće biti, ali uvijek je jedna od početnih točaka koja vas može povezati sa ostatkom svijeta. Samo ako se osjeti primijećenom tamo gdje ni ne sluti da će je se primijetiti.

Baš zbog toga na vama je da se zahvalite na posjetu, lajku, plusu ili podjeli vaše objave.

Osobno sam primijetio da to vodi dio konverzacije koja je neophodna ako želite da se priča o vama, vašim poduhvatima, radovima, proizvodima...

Odvojiti nekoliko sekunda za reći" Hvala"  ne bi vam trebao predstavljati problem. A postao ćete primijećeni kao onaj koji je pristojan, zahvalan, kao onaj koji mari...



S druge strane, razgovor koji može biti vrlo kratak sa posjetiteljem vrlo je često sa tematikom vaše djelatnosti. To znači da u par riječi možete proširiti, prilagoditi ili poboljšati uslugu u hodu i sa postojećim potencijalnim klijentom koji upravo priča sa vama.

Na kraju krajeva, ovo je način kako iz nevidljivog stvoriti opipljivo. Vjerujte mi da vam svaki like, share, pin i komentar zlata vrijedi. Posebno oni pozitivni :-)

I bez prodaje, ovo je način da steknete poklonike, pratitelje i ljude koji će samo zbog vaše ljubaznosti neposredno raditi za vas i vaš probitak. Promet koji se stvara zbog njihovog povratka podiže vam vrijednost u mnogim segmentima i ono je zbog čega u prvom redu i stvarate blog, web stranicu ili fan page stranicu.

Stoga, ne budite lijeni i pokažite da ste i zahvalni i pristojni i da vam je stalo.

Do svakog posjetitelja.



Hvala vam na vašoj posjeti. Pratite me i u buduće te slobodno komentirajte .


0 komentari:

Objavi komentar